توجیه آموزش دهندگان کلاس‌های دوره انتقال از روند برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری ۱۴۰۰

شادگان (پانا) - همزمان با سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی، جلسه توجیهی عوامل اجرایی و آموزش دهندگان کلاس های دوره انتقال از روند برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی، جلسه توجیهی عوامل اجرایی و آموزش دهندگان کلاس های دوره انتقال از روند برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور سید صالح فاضلی مدیر آموزش وپرورش، عسکراوی رئیس اداره نهضت سواد آموزی، مقدم کارشناس مسئول حراست و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در سالن جلسات اداره برگزار شد.

در این نشست سید صالح فاضلی مدیر آموزش وپرورش شهرستان شادگان در ارتباط با برگزاری این مسابقه بیان کرد: با توجه به سیاست ها و راهبردهای سازمان نهضت سوادآموزی به عنوان متولی آموزش سواد بزرگسالان در راستای ارتقای سطح فرهنگ جامعه و با عنایت به شعار سال سواد آموزی مدرسه محور، در نظر است همانند سال های گذشته، به بهره گیری از موضوع (پرسش مهر ریاست جمهوری)، مسابقه انشاء نویسی در بین سواد آموزان دوره انتقال، برگزار می شود.

در ادامه رئیس اداره نهضت سواد آموزی با اشاره به ایجاد موقعیت های یادگیری در افراد، خاطرنشان کرد: افراد زمانی بهتر یاد می گیرند که بتوانند در فعالیت هایی شرکت کنند که از نظر فرهنگی و اجتماعی، مناسب و برای زندگی شان سودمند تلقی شود.

وی در ادامه افزود: از جمله اهداف این مسابقه می توان به؛ تشویق سواد آموزان به مطالعه، تفکر و حساس شدن نسبت به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مخاطبان، گسترش و ترویج فرهنگ پرسشگری، جستجو گری و تقویت قدرت تفکر و خلاقیت و تحقق اهداف سواد آموزی مدرسه محور؛ نیز اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار