نیروهای مسلح با آمادگی و قدرت رزمی موجب بازدارندگی می‌شوند

تهران (پانا) - عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، آمادگی و قدرت رزمی نیروهای مسلح را موجب بازدارندگی دانست و گفت سرمایه نیروهای مسلح ما عشق به اهل بیت(ع) است، سرمایه‌ای که جبهه و دفاع مقدس ما را اداره کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای مسلح با آمادگی و قدرت رزمی  موجب بازدارندگی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت‌الله سید احمد خاتمی، در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از دو دهه است که توفیق آشنایی با دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش را دارم که به حق، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را فیضیه ارتش نامگذاری کرده‌اند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، جایگاه دانشگاه افسری را بسیار ارزشمند خواند و خطاب به دانشجویان، افزود: باید دانشگاه افسری امام علی(ع) را دوست داشت چون در این فضا شهدایی مانند نامجوها، صیاد شیرازی‌ها و... نفس کشیده‌اند. شما جای این خوبان قدم گذاشتید و ان‌شاءالله شما افسران و فرماندهان، میراث‌دار خوبی برای این نعمت خواهید بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروهای مسلح تاکید کرد: آمادگی و قدرت رزمی نیروهای مسلح کشور، موجب بازدارندگی است. سرمایه نیروهای مسلح ما عشق به اهل بیت(ع) است، سرمایه‌ای که جبهه و دفاع مقدس ما را اداره کرد.

وی ادامه داد: آیت‌الله اشرفی اصفهانی نقل کرد که به صیاد شیرازی در عملیات فتح المبین، گفتم عملیات آینده‌تان را با رمز یازهرا (س) شروع کنید، اگر پیروز نشدید، اشرفی را نفرین کنید و همین شد که عملیات فتح‌المبین فخر عملیات‌های اسلام شد و کمر دشمن در آن شکست.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری به ولایت‌مداری ارتش اشاره کرد و اگفت: شما ارتشی‌ها امیدهای ولایت و اُمت شهیدپرور ایران عزیز هستید. به فضل خدا و اهل بیت(ع) و وجود شما افسران و فرماندهان، ایران امن‌ترین کشور منطقه است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: رکن اساسی پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس روحیه شهادت‌طلبی بین نیروهای مسلح و رمز این روحیه مقدس، عشق به اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) بود.

امام جمعه موقت تهران، فاطمیه را تجدید میثاق با خدا دانست و خاطرنشان کرد: دم زدن از ولایت را باید از حضرت فاطمه زهرا(س) آموخت چون این بانوی مطهره سرباز علی(ع) بود، سربازی که جانش را فدای امام زمانش کرد و ولایت‌مداری یعنی فاطمه زهرا(س). افتخار نیروهای مسلح این است که فرمانده کل قوای آنها، ولی فقیه و از نسل مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار