سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورشآذربایجان شرقی؛

عطایی:باید به کیفی سازی مدارس توجه ویژه شود

تبریز(پانا) - سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان با حضور معاون سازمان توسعه مدیریت و مسئولین ارشد آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
عطایی:باید به کیفی سازی مدارس توجه ویژه شود

کیانوش عطایی با اشاره به اینکه دستگاه آموزش و پرورش سال گذشته در جشنواره شهید رجایی بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر را کسب کرده است گفت:عملکرد آموزش و پرورش استان در این راستا بسیار عالی بوده است. در ارزیابی ستادی عملکرد ادارات کل آموزش و پرورش استان ها نیز، استان آذربایجان شرقی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان ادامه داد: باید برای بالا بردن سطح کیفیت، روسای ۳۹ آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان برروی مدیریت دانش کار کرده و هماهنگی را در سطح استان ایجاد کنند و بهترین راه برای اینکار در حال حاضرحضور در ویدئو کنفرانس های مشترک است.

حیدر فتح زاده در این کارگروه گفت: بعد بسیار مهم و اساسی در آموزش و پرورش استان بخش کیفی سازی مدارس است که باید توجه شود.

در ادامه جلسه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز طی گزارشی اعلام کرد: سه مدال طلا در مسابقات ملی نانو توسط شرکت کنندگان پژوهش سراهای دانش آموزی استان کسب شده است و این افتخار بزرگی برای استان ماست.

عاشور اکرمی افزود: در حوزه سلول‌های بنیادی دو مدال نقره و برنز و... توسط استان کسب شده که نشان از اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت و دیگر نهادهای استان به پژوهش سراها در استان آذربایجان شرقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار