گل‌محمدی: غفلت کنیم جام حذفی را از دست می‌دهیم

تهران (پانا)- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اگر غفلت کنند و جام حذفی را از دست می‌دهند ،پنج بازی تا رسیدن به جام دارند و باید با تمرکز بالا کار کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
گل‌محمدی: غفلت کنیم جام حذفی را از دست می‌دهیم

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ویستا توربین از مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: جام حذفی را در پیش داریم و در جام حذفی مهم است که غافلگیر نشویم. با تیمی ناشناخته بازی داریم. در جام حذفی اگر غفلت کنیم جام را از دست می‌دهیم. پنج بازی تا رسیدن به جام وجود دارد و باید با تمرکز بالا کار کنیم. قطعا حریف دفاع می‌کند و باید سعی کنیم از لایه‌های دفاعی عبور کنیم و فرصت به دست بیاوریم.

وی افزود: احترام زیادی برای حریف قائل هستیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. تیم حریف با لایه‌های زیاد، دفاع خواهد کرد و باید سعی کنیم از این لایه‌ها عبور کرده و به بازی سرعت دهیم. بازیکنان باید بدانند که هیچ بازی در فوتبال و لیگ ما ساده نیست. تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و اغلب بازی‌های یک یا دو گل دارد. این بازی اگر تمرکز داشته باشیم می‌تواند برای ما بازی خوبی باشد و اگر غفلت کنیم قطعاً دچار مشکل خواهیم شد. امیدوارم بازیکنان این شرایط را درک کنند و بازی با برد برای ما همراه باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با ویستا توربین در جام حذفی گفت: جام حذفی خیلی مهم است که می‌تواند سهمیه آسیایی هم به دنبال داشته باشد. این مسابقات نسبت به لیگ برتر یک میانبر است و همه برای رسیدن به آن انرژی می‌گذارند تا سهمیه آسیایی را از طریق جام حذفی کسب کنند. جام حذفی برای ما با ارزش است و برای کسب آن تا آخرین توان می‌جنگیم. برای به دست آوردنش باید خیلی تلاش کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی به بازی پیش برویم. البته مهم‌ترین دیدار ما بازی فردا است و جام حذفی برای پرسپولیس از فردا شروع می‌شود. امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم.

گل محمدی در خصوص شرایط تیم تصریح کرد: در مجموع تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما آنقدر قوی است که خیلی از مشکلات این فصل و حتی فصل گذشته را با سختکوشی و تلاش زیاد پشت سر گذاشتند. با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتیم، طبیعی است بازیکنان جدید نیاز به زمان بیشتری داشته باشند و احتیاج دارند بیشتر در کنار تیم قرار بگیرند. به تیمم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. به بازیکنان هم گفته‌ام نیاز به باور بیشتر داریم زیرا از لحاظ فنی یکی از تیم‌های واقعا خوب لیگ هستیم.

یحیی گل‌محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: روند رو به رشد پرسپولیس را حس می‌کنیم و احساس داریم تیم نسبت‌ به هفته‌های قبلی بهتر شده است. تلاش زیادی به ویژه از طرف بازیکنان برای تمرکز صورت گرفته و همه عوامل باشگاه سعی می‌کنند فضایی به وجود آورند تا تیم با کمترین مشکل کارش را ادامه بدهد اما به هر صورت مشکلاتی هست.

گل‌محمدی در ادامه گفت: از لحاظ امکانات تمرینی به ویژه زمین مشکلاتی داریم و درگیر این مسئله هستیم. باید زمین خوب پیدا کنیم و کار سخت است. باید این مشکلات برطرف شود زیرا پرسپولیس تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و داشتن تمرین با کیفیت می‌تواند به روند و پیشرفت تیم بیشتر کمک کند. اعتماد زیادی به همدیگر داریم و باید این روند را بهتر کنیم و هماهنگی که این اواخر بیشتر شده بهتر کنیم.

سرمربی قرمزپوشان پایتخت در خصوص اینکه در بازی با ویستاتوربین از ترکیب اصلی تیمش استفاده می‌کند یا نفرات ذخیره، گفت: الان در فشردگی مسابقات هستیم و اختلاف زیادی بین بازیکنان ما وجود ندارد. قطعا فردا تغییراتی خواهیم داشت ولی امروز با ترکیب جدید تمرین کردیم که واقعا خوب بود. امیدوارم بازی خوبی هم انجام بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار