دستگیری باند سارقان خودروهای مدل بالا

تهران (پانا) - جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان خودروهای مدل بالا غرب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری باند سارقان خودروهای مدل بالا

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی خصوصا در اطراف بیمارستان تریتا مراتب در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: عملیات کلانتری در حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودرو با دو نفر سرنشین که ورودی کوچه ای توقف کرده و در حال زاغ زنی داخل کوچه بودند مشکوک و با بررسی بیشتر به صورت نامحسوس مشخص شد نفر سوم داخل کوچه در حال بازکردن درب خودرویی است که بلافاصه مامورین جهت دستگیری وارد عمل می شوند.

این مقام پلیسی ادامه داد: سارقین به محض مشاهده مامورین سریعا با خودرو از محل متواری می‌شوند که پس از تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی 2 نفر داخل خودرو دستگیر و نفر سوم نیز توسط اهالی محل دستگیر می‌شود و به کلانتری منتقل می‌شود.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره پلیس در تحقیقات فنی پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و به 6 مورد سرقت دیگر اعتراف کردند و برابر اعترافات متهمین مشخص شد که سارقین حرفه‌ای بوده و شیوه و شگرد آنان سرقت خوردوهای مدل بالا و سپس انتقال خودرو به شهرهای غربی و جعل پلاک و مدارک خودرو و فروش خودروهای سرقتی است.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده داری سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان هستند در پایان خاطرنشان کرد: شاکیان پرونده شناسایی و پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار