معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

غایبین غیرمجاز نمره ترم و مستمر ندارند

پردیس (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به اینکه مدیران ملزم به بازگشایی مدارس هستند، گفت تعدادی از دانش‌آموزان هستند که بدون اطلاع به مدیر مدرسه در کلاس و امتحان حاضر نمی‌شوند این دانش‌آموزان غایبین غیرمجاز هستند و نمره ترم و مستمر ندارند .

کد مطلب: ۱۲۳۹۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
غایبین غیرمجاز نمره ترم و مستمر ندارند

حسن شرفی‌پور در رابطه با دانش‌آموزانی که تمایل به کلاس حضوری ندارند، افزود: مطابق آیین‌نامه امتحانات و با توجه به اینکه شرایط رنگ‌بندی آبی اعلام شده اگر دانش‌آموزی بنا به نظر پزشک و گواهی پزشک و یا داشتن بیماری زمینه‌ای و یا بیماری خاص نتواند در امتحان حضوری شرکت نماید طبق مقررات باید موضوع در شورای مدرسه صورتجلسه شده و از این دانش‌آموز به صورت موردی امتحان مجازی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه دو گروه امتحانی داریم یکسری امتحانات نهایی که مخاطبان آن دانش‌آموزان پایه دوازدهم هستند، تصریح کرد: امتحانات حضوری از اول دی ماه آغاز می‌شوند و این امتحانات در شهرستان پردیس در دو حوزه نهایی که دختران در دبیرستان 12 فروردین و پسران در دبیرستان امیرالمومنین است، برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه شهرستان پردیس اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان آزاد بزرگسال که در خرداد ماه و شهریور ماه نتوانستند نمره قبولی بگیرند باید در امتحانات نهایی دی ماه به صورت حضوری شرکت کنند.

شرفی‌پور با اشاره به اینکه امتحانات داخلی دی‌ماه دانش‌آموزان متوسطه توسط شورای مدرسه اعلام می‌شود، گفت: مطابق شیوه نامه وزارتی و بخشنامه اداره کل، ارزشیابی از تمام درس‌های این دوره به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگر، داوطلبان آزاد، متقاضیان تغییر رشته، تعیین پایه و جهش تحصیلی در تمامی دوره‌های تحصیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود، ما ملزم هستیم در مواردی که گفته شد امتحانات را حضوری برگزار کنیم و اگر دانش‌آموزی نمی‌تواند در جلسات امتحان حاضر باشد باید مستنداتی ارائه دهند تا جزء دانش‌آموزان غایب مجاز قرار بگیرد.

معاون آموزش متوسطه شهرستان پردیس تصریح کرد: در دروسی هم که امتحانات داخلی برگزار می‌شود نحوه برگزاری حضوری است و برنامه توسط شورای مدرسه اعلام می‌شود اولیای دانش‌آموزان باید با مدیر و شورای مدرسه نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار