سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

خط قرمزی در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز نداریم

اسلامشهر(پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت مردم از ساخت و سازهای غیر‌مجاز در شهرستان اسلامشهر گلایه دارند و با مدیران متخلف و سهل‌انگار در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد خواهد شد .

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خط قرمزی در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز نداریم

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر در جلسه پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز که در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: وضعیت مناسبی در حوزه ساخت و ساز در شهرستان اسلامشهر حاکم نیست، مردم گلایه‌مند هستند و بعضاً تخلفاتی صورت می‌گیرد که جان مردم را به مخاطره می‌اندازد.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل در این حوزه، پیشگیری از تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز است، بیان کرد: دستگاه‌های متولی نباید اجازه دهند بنای غیر مجازی ساخته شود. تخریب ساخت و ساز غیر مجاز به تلف شدن سرمایه کشور و اموال مردم می‌انجامد.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسانی که به درستی به وظایف خود در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز عمل می‌کنند، بر ضرورت برخورد قاطع با مدیران متخلف و سهل‌انگار در این حوزه تأکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های ذیربط باید به گونه‌ای عمل کنند که هیچ متخلفی احساس امنیت نداشته باشد.

حبیبی ضمن اشاره به این نکته که هیچ خط قرمزی در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز نداریم، تصریح کرد: جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز علاوه بر فرمانداری در بخشداری‌ها نیز برگزار خواهد شد و موضوعات مربوط به هر یک از بخش‌ها به صورت ویژه بررسی و پیگیری خواهدشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار