همزمان با سومین روز از اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان صورت می‌گیرد؛

اجرای ۱۰ برنامه‌ فرهنگی در نقاط مختلف اصفهان

اصفهان (پانا) - همزمان با سومین روز از اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان ۱۰ برنامه فرهنگی پیش‌بینی شده و در این استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۰ برنامه‌ فرهنگی در نقاط مختلف اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در سومین روز از اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان «وبینار مهارت‌های زندگی در کتاب‌های کودک و نوجوان» با سخنرانی شکوفه آقاکثیری ساعت ۱۰ در سالن کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «ادبیات داستانی در اصفهان» با سخنرانی مرضیه گلابگیر، دانشگر، محسنی و رهبری ساعت ۱۳ در سالن هنرستان هنرهای زیبا برگزار خواهد شد.

همچنین «راهکارهای پیشبرد فرهنگ مطالعه» با سخنرانی فاطمه هاشمی ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات آموزش و پرورش، «کتابخوانی، هنرمندی و فرهنگ مطالعه» با سخنرانی بانوان کارآفرین عضو کتابخانه‌ها ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات نهاد کتابخانه‌ها و «برگزاری مسابقه کتابخوانی کتابداران» ساعت ۱۶ از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

برنامه‌هایی چون «رونمایی و معرفی تازه‌های کتاب حوزه ایثار و شهادت» ساعت ۹ در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، «معیارهای انتخاب کتاب مناسب کودک و نوجوان» با سخنرانی اعظم قاسمی ساعت ۱۰ در موسسه فرهنگی سرزمین قصه‌های کهن، «کارگاه فلسفه تربیت کودک و‌نوجوان» با سخنرانی عالیه عقیلی ساعت ۱۱ در موسسه فرهنگی دیگر، «اجرای داستان خوانی (ابله داستایوفسکی)» با سخنرانی رضا موتمر ساعت ۱۶ در موسسه فرهنگی رویش مهر و «خطر تحریف تاریخ‌نگاری جنگ تحمیلی» با سخنرانی مرتضی مساح و یوسف علایی ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز از جمله برنامه‌هایی است که در روز دوشنبه (بیست‌ودوم آذرماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در شهرستان‌های استان اصفهان و حدود ۴۰ عنوان برنامه در کلانشهر اصفهان پیش‌بینی شده که همزمان با اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان برگزار خواهد شد.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذر ماه آغاز شده و تا بیست‌وششم آذرماه ١٤٠٠ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار