مادران پرستار دبیرستان دکتر حسابی۲ تقدیر شدند

چناران( پانا) - به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مادران پرستار دبیرستان دکتر حسابی ۲ تقدیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مادران پرستار دبیرستان دکتر حسابی۲ تقدیر شدند

علیرضا طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی۲ در مراسم ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار ضمن تبریک این روز گفت: بی شک شک تعیین این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

این مراسم با برگزاری برنامه های شاد و متنوع از جمله دکلمه مداحی سرود و مسابقه روز پرستار همراه بود و از سه نفر از اولیا دانش آموزان که به عنوان پرستار به شهروندان چنارانی خدمت می‌کنند به مناسبت روز پرستار با حضور دبیران و اعضای اجمن اولیا و مربیان و عوامل اجرای دبیرستان تقدیر شدند.

جواد زید ابادی مشاور مدهبی دبیرستان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س ) و روز پرستار به بیان فضائل آن حضرت پرداخت و از دانش آموزان خواست که همواره ایشان را در تمام مراحل زندگی الگو قرار دهند تا بتوانند بر سختی ها و مشکلات زندگی فائق آیندو در امتحان سخت زندگی سر بلند شوند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز هر زمانی که سخنرانی داشته‌اند، به زیباترین شکل ممکن به خدمات و ایثار و ازخودگذشتگی دست‌اندرکاران حوزه سلامت خصوصاً پزشکان و پرستاران اشاره فرموده‌اند.

خبرنگار: فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار