عضو تیم ملی والیبال نوجوانان:

داشتن امید لازمه موفقیت در هر رشته ورزشی است

تبریز (پانا) - عضو تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به اهمیت داشتن امید در رشته‌های ورزشی، ورزش را لازمه سلامتی همه اقشار جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
داشتن امید لازمه موفقیت در هر رشته ورزشی است

مرتضی نریمانی در گفت و گو با پانا گفت: بنده از ۱۰ سالگی در رشته والیبال فعالیت می کنم و استعداد خودم را در برنامه استعدادیابی ناحیه5 تبریز کشف کردم.

وی افزود: پس از گذشت مدتی به والیبال علاقه مند شدم و به صورت جدی این موضوع رو دنبال کردم و در این مورد استاد اول من بهنام عزیز آبادی بود که به نوعی اولین مشوق من در زمینه والیبال ایشان هستند و بنابراین موفقیت های روز افزونم را مدیون تلاش های شبانه روزی اساتید و مربی هایم در حرفه والیبال هستم.

وی ادامه داد: در تیم های رده بالای استانی همچون تیم اسپورت هوشیار و باشگاه مقاومت فعالیت کرده ام که با تیم مقاومت به مقام نایب قهرمانی دسته یک جوانان دست یافتم و در مسابقات دانش آموزی نیز شرکت کرده و مقام های متعددی کسب کردم و تقریبا 6 ماه پیش هم به تیم دسته یک اسپورت هوشیار پیوسته بودم که در سال 1400 به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت و در نهایت جزء نفرات اصلی این تیم شدم.

نریمانی با اشاره به امید های خود برای آینده گفت: هدف من این است که تا ۵ سال آینده به تیم ملی والیبال برسم و می‌دانم که لازمه رسیدن به این سطح و موفقیت، تلاش و کوشش بسیار همراه با تمرینات گسترده است و امید به موفقیت دارم و به هدفم خواهم رسید.

وی ضمن توصیه هایی برای نوجوانان علاقه مند به وررش والیبال گفت: به نظر من برای این ورزش فیزیک بدنی و قد مناسب بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاقمندان می توانند با داشتن آمادگی جسمانی کامل و سعی و تلاش و تمرینات پیوسته به موفقیت های روز افزون دست یابند. داشتن امید، اصلی ترین لازمه موفقیت در هر رشته ورزشی است.

نریمانی در آخر خاطرنشان کرد: ورزش چه برای دانش آموزان و چه مردم عادی در راستای بهبود سلامت جسمی لازم است و اعم اقشار مختلف جامعه باید اهل ورزش کردن باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار