انتشار صد و شصت و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

تهران (پانا) - صد و شصت و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه اختلالات هیجانی رفتاری منتشر شد. ‏

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انتشار صد و شصت و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «رابطه نشانه‌های افسرده وار مادر و مشکلات درون نمود کودک با نقش واسطه ای تعارض زناشویی و کیفیت مراقبت مادرانه»، «اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مادران بر مشکلات برون نمود کودکان پرخاشگر»، «مقایسه اثربخشی نقاشی درمانی و بازی درمانی گروهی بر اضطراب و حرمت خود دانش آموزان با اختلال نارسانویسی توجه/ بیش فعالی»، «رابطه ویژگی های شخصیتی با اضطراب بیماری کووید ۱۹ در مادران کودکان با اختلالات هیجانی_رفتاری»، «اثربخشی درمان تعامل والد- کودک بر کنش های اجرایی و همدلی کودکان با اختلال هیجانی-رفتاری»، «مقایسه اثربخشی آموزش والدگری مثبت و مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان»، «اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر سطح همدلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی با مشکلات هیجانی- رفتاری» و «بازداری پاسخ، توجه پایدار و ابعاد همدلی در کودکان با اختلالات رفتاری و برون نمود» است.

این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir / به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال کنند.

فایل نشریه را از اینجا دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار