کسب مدال طلا توسط دانش آموز گیلانی در مسابقات پاراآسیایی بحرین

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد مریم عبداله پور، دانش‌آموز شهرستان بندر انزلی با کسب مدال طلا در رشته ورزشی پارا تکواندو مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین افتخارآفرینی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلا توسط دانش آموز گیلانی در مسابقات پاراآسیایی بحرین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در راستای قدردانی از افتخارآفرینی این دانش آموز ورزشکار و تلاشگر در مسابقات پاراآسیایی جوانان، اظهار کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی توانست با غلبه برابر تمامی رقبای خود مدال طلا و مقام قهرمانی را کسب کند.

وی در ادامه با اشاره به الگوهای صبر، ایستادگی و استقامت در ورزشکار گیلانی، خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و فراهم کردن امکانات لازم، بتوان پاسخگوی افتخارآفرینی و زحمات این عزیزان بود.

همچنین مراسم استقبال از این دانش آموز افتخارآفرین با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهری در بندرانزلی برگزار شد.

شایان ذکر است مریم عبداله پور، دانش آموز پایه نهم دبیرستان مجاهدین اسلام شهرستان بندر انزلی است که در رشته پارا تکواندو، وزن 47 کیلوگرم با غلبه بر دارنده مدال برنز بازی‌های پاراالمپیک بر سکوی قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار