معاون سوادآموزی استان گیلان:

جمعیت باسوادی شهرستان لنگرود 98/1 درصد است

رشت (پانا) - شهرستان لنگرود دارای جمعیت باسوادی 98/1 درصد، در گروه سنی هدف(49-10سال) است.

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت باسوادی شهرستان لنگرود 98/1 درصد است

به گزارش روابط عمومی نهضت سواد آموزی استان، معاون سوادآموزی گیلان، در جلسه گروه بهبود کیفیت این شهرستان گفت: هیچ جامعه ای بدون حضور و وجود آموزش و پرورش نمی‌تواند کارهای خود را انجام دهد. از آنجا که بی سوادی به عنوان یک معضل اجتماعی، نیاز به حمایت و همراهی برون سازمانی دارد؛ هماهنگی های لازم با فرمانداری ها جهت ابلاغ به اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی و سایر دستگاه ها و نهادها به منظور مشارکت فعال در امور سوادآموزی صورت پذیرفته است.

سیروس محمدی خاطرنشان کرد: تیم نظارتی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی و معاونت به صورت مستمر و با نظارت حضوری و غیرحضوری به بررسی فعالیت‌های سوادآموزی می پردازد.

معاون سوادآموزی استان ضمن بیان اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته، جمعیت باسوادی شهرستان لنگرود در گروه سنی هدف(49-10سال) 98/1 درصد اعلام کرد.

محمدی در ادامه افزود: حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی شهرستان لنگرود در سال جاری را 115 نفر اعلام کرده که خوشبختانه 105 نفر از این حجم تاکنون تحت پوشش قرار گرفته و امید است با استفاده از ظرفیت های برون سازمانی و درون سازمانی، شاهد تحت پوشش رفتن مابقی حجم ابلاغی نیز تا پایان دی ماه باشیم.

فاریابی، مدیر آموزش و پرورش لنگرود نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرای برنامه های سوادآموزی در شهرستان بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار