کسب رتبه اول کشوری توسط فرهنگیان استان گیلان در فرآیند آموزش و یادگیری

رشت (پانا) - فرهنگیان استان گیلان در پنجمین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری دوره اول متوسطه، موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری توسط فرهنگیان استان گیلان در فرآیند آموزش و یادگیری

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، با برگزاری اختتامیه پنجمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در استان خراسان رضوی، سه تیم از استان گیلان توانستند رتبه اول کشوری را کسب نمایند و در بین برگزیدگان این جشنواره قرار بگیرند.

تیم درس کار و فناوری با شرکت سید محمدرضا خاقانی، فاطمه داداشی نیاکی و حسن رستم پور هفتخوانی در محور نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پرفشار در تدریس مجازی، تیم درس پیام های آسمانی با شرکت فائزه پورمحبوب، مینا پاکپور و صفورا شادمانی در محور نوآوری در روش‌های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند یادگیری مجازی و تیم درس قرآن با شرکت زهرا اشجعی، آزیتا نوربخش و الهام کارجویان در محور نوآوری در سنجش تکوینی با تاکید بر سنجش عملکردی در تدریس مجازی، حائز رتبه اول کشوری شدند.

شایان ذکر است مرحله کشوری این جشنواره با مشارکت 120 تیم از 32 استان کشور در خراسان رضوی برگزار شد که از 6 تیم اعزامی استان گیلان به این جشنواره، 3 تیم در سه محور یاد شده حائز رتبه اول کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار