استاندار آذربایجان شرقی:

برای اجرای سند تحول بنیادین در تمامی حوزه ها باید استان ما نقش تحولی داشته باشد

تبریز(پانا)- استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که برای اجرای سند تحول بنیادین در تمامی حوزه ها باید استان ما نقش تحولی داشته باشد، بر اهمیت اجرای دقیق این سند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برای اجرای سند تحول بنیادین در تمامی حوزه ها باید استان ما نقش تحولی داشته باشد

عابدین خرم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در همین‌جا باید قول بدهیم که رسیدگی به مسائل آموزش و پرورش را در راس امورات خود قرار دهیم باید پای سخنان فرهیختگان عزیز آموزش و پرورش بنشینیم که در راستای انسان سازی و انسان پروری تلاش می‌کنند همواره قدردان زحمات این عزیزان باید باشیم.

وی افزود: مطمئنا در نظام عزیز آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه‌گذاری وجود دارد و با این جایگاه بالایی که عنوان می‌کنیم منزلت آموزش و پرورش را والا بدانیم چراکه تمامی دستاورد های جوامع بشری محصول دستگاه آموزش و پرورش است، ما خود را موظف و مکلف عمل به عدالت می‌دانیم و در تمام نقاط استان دستگاه تعلیم تربیت باید پهنه گستر شود تا تمام فرزندان سرزمین بتوانند از خدمات آموزش و پرورش بهره‌مند شوند .

خرم خاطر نشان کرد: باید نیازهای کمی و کیفی دستگاه آموزش و پرورش را در استان مورد توجه قرار دهیم و تا حد وسع از برکت وجود انسان های متدین و خیر در حوزه های مختلف استفاده کنیم، دانش آموزان استثنایی نیز در مرکز توجه ما قرار دارند چراکه سخنگوی این عزیزان خدا است.

وی افزود: برای اجرای سند تحول بنیادین در تمامی حوزه ها باید استان ما نقش تحولی داشته باشد، و اگر چنین برنامه ای اجرا گردد می‌تواند یک سند بینابینی با سند بالا دستی باشد و اهداف و سیاست های ما باتوجه به سند استانی پیش بینی و اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در رابطه با نظارت مستمر بین دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش نیز نیاز ویژه ای در رابطه با جذب معلمین داریم و در این راستا معلمین از مهمترین سرمایه های ما هستند. آذربایجان‌ شرقی و تبریز همواره در حوزه فرهنگ، علم و ادب اولین بوده و این از بزرگترین افتخارات تبریز است.

وی در آخر خاطرنشان کرد و گفت: مدارس بازگشایی شده اند و همین امر موجب می‌گردد نکات بهداشتی در مدارس رعایت شوند و در این موضوع تمامی حوزه ها فعالیت دارند و مسئول هستند. تجربه ای که ما در حوزه آموزش مجازی بدست آوردیم قابل انتقال نیز هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار