اولین شکست سولدو

تراکتور ۰-۲ آلومینیوم اراک

تبریز(پانا) - در پایان هفته هشتم تراکتور با نتیجه دو بر صفر از میهمان خود آلمینیوم اراک شکست خورد تا سولدو اولین باخت خود را تجربه کند.

کد مطلب: ۱۲۳۶۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین شکست سولدو

رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور امروز (یکشنبه) با مصاف دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک برگزار شد که این دیدار تراکتور میزبان با دو گل خورده از حریف خود شکست خورد.

این مسابقه که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز سوت خورد که در همان دقایق اول موقعیت گل برای علی فتحی به وجود آمد که با بدشانسی به تیرک دروازه خورد.

رسول خطیبی که با ترکیب و تفکر حجومی به بازی آمده بود بعد از حملات متعدد و بازی پایا پای توانست در اواخر نیمه اول دروازه تراکتور را از ارسال نقطه کرنر باز کند و بازی را یک بر صفر برده به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم در حالی که هنوز چند دقیقه از شروع بازی نگذشته بود آلومینیوم گل دوم خود را به ثمر رساند تا شرایط تراکتور از این هم بدتر شود.

تراکتور با تمام وجود برای ادامه بازی تلاش کرد و حتی دو بار دورازه آلمینیوم را باز کرد اما هر دو آفساید اعلام شد تا تراکتور این بازی را بدون گل زده به پایان برساند.

با این نتیجه تراکتور با قبول این شکست خانگی ۸ امتیازی باقی ماند و به رده دوازدهم سقوط کرد اما آلومینیوم ۱۶ امتیازی شده و هم‌امتیاز با گل‌گهر و سپاهان و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار