مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

با ساخت مدارس استثنایی و تکمیل تجهیزات این مدارس، فصل جدیدی در آموزش و پرورش ایجاد شده است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به ساخت بزرگترین مدرسه استثنایی کشور در آذربایجان‌شرقی ، از ایجاد فصل جدیدی در آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
با ساخت مدارس استثنایی و تکمیل تجهیزات این مدارس، فصل جدیدی در آموزش و پرورش ایجاد شده است

جعفر پاشایی در جلسه شورای هماهنگی توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استثانی، ضمن تبریک روز معلولین گفت: با وجود تمامی محدودیت ها از مجموعه مدیران و روسای آموزش و پرورش پشتیبانی کرده ایم و آنچه در ۲۵ ماه گذشته در حوزه استثنایی اتفاق افتاد در مقایسه تطبیقی تابلوی بسیار زیبایی ایجاد کرده است.

وی افزود: در حوزه های مختلف مخصوصا در حوزه نوآوری و خلاقیت، طرح هدایت، ساخت مدارس استثنایی و تکمیل تجهیزات توسط خیرین و طرح‌های ابتکاری گوناگون فصل جدیدی در آموزش و پرورش کشور ایجاد کرده است.

پاشایی اظهار کرد: بزرگترین مجموعه استثنایی کشور در تبریز کلنگ‌زنی شده و کارها، فعالیت‌ها و اقدامات گوناگونی در حوزه آموزش و پرورش استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: الگوی اعلامی وزارت از یک مهر آغازه شده است و مهد دانش آموزان استان به طور مشخص در حال تحصیل هستند و تمامی اطلاع رسانی ها به مربیان و اولیاها از طریق شبکه های مختلف انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: تاکنون هیچ بیماری دانش آموزی گزارش نشده است و حمایت پشتیبانی استان به لحاظ حساسیت بسیار زیاد و هماهنگی مرتب با حوزه استثنایی یکی از موارد بسیار مهم آموزش و پرورش و حوزه استثنایی بوده است.

وی در آخر افزود: بالا بردن کیفیت آموزش و پرورش در تمامی حوزه ها باعث جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و رفع نیازهای استان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار