برگزاری مسابقات ورزشی بوچیا در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - همزمان با هفته نکوداشت معلولی، برای افراد دارای معلولیت به همت موسسه خیریه شهید ناصر قربانی، با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزش جانبازان و معلولین، مسابقات ورزشی بوچیا با هدف افزایش اعتماد به‌نفس و باور توانایی‌های افراد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی بوچیا در شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی برنامه‌ای، مسابقات ورزشی بوچیا با شرکت مددجویان حوزه توانبخشی برگزار شد که در جریان اجرای این مسابقات برخی موارد بهداشتی به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به افراد حاضر آموزش داده شد.

داود خادم، رئیس بهزیستی ملارد، در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد موسسات غیردولتی در برگزاری برنامه‌های ورزشی و مفرح برای توان‌خواهان، گفت: افراد دارای معلولیت با رشادت و غیرت خویش توانایی‌های خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند تا همگان باور کنند هیچ عامل و دلیلی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های زندگی افرادی که دارای معلولیت هستند، باشد.

وی افزود: این رشته ورزشی ویژه افرادی است که دارای معلولیت جسمی و حرکتی هستند و می‌توانند با حضور در مسابقات ویژه خود، اعتماد به نفس خود را بالا برده و شرایط بهتری را برای روابط اجتماعی بوجود آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار