مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند؛

رنگ آمیزی مدارس، روح نشاط را به دانش آموزان هدیه می کند

هوراند(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراندبا بیان اینکه ما با به کار بردن صحیح رنگ ها چشم اندازی زیبا و دلنشین برای دانش آموزان از مدرسه ایجاد می کنیم؛ رنگ آمیزی مدارس را هدیه ای برای ایجاد روح نشاط به دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رنگ آمیزی مدارس،  روح نشاط را به دانش آموزان هدیه می کند

در یک اقدامی خداپسندانه مدرسه زینبیه رحیم بگلو توسط مدیر مدرسه و گروه جهادی روستای رحیم بگلو ی شهرستان هوراند رنگ آمیزی شد .

محمود زارعی گفت : امروزه شاهد برنامه‌های خیریه و توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی در جوامع و یا از طریق ارگان‌های مردم نهاد چون فرهنگیان جهادگر، کمیته امداد، بسیج، خیرین نیک اندیش و... هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند ادامه داد: رنگ آمیزی ساختمان مدرسه و محیط های آموزشی و مهدکودک به دلیل هدفمند بودن فضاهای آموزشی می توانند تأثیر بسزایی در میزان یادگیری کودکان و نوجوانان داشته باشند،بنابراین با این کار نشاط را به دانش آموزان در مدرسه برگردانیم و آنها را مملو از شادی و نور نشاط و حیات و امید کنیم . ما با به کار بردن صحیح رنگ ها چشم اندازی زیبا و دلنشین برای دانش آموزان از مدرسه ایجاد می کنیم تا برای آینده ایران افرادی پر انرژی و مبتکر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار