عکس‌العمل پدر «آشا محرابی» وقتی فهمید دخترش بازیگر شده

تهران (پانا) _آشا محرابی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون و از مجریان رادیویی است که سال‌ها از پدرش، اسماعیل محرابی دور بوده و پدرش نمی‌دانسته وی بازیگر است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عکس‌العمل پدر «آشا محرابی» وقتی فهمید دخترش بازیگر شده

«آشا محرابی» در سال‌های اخیر توانسته در فیلم و سریال‌های پربیننده‌ای به ایفای نقش بپردازد و دختر اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت سینما است اما به‌شدت از پدرش گلایه دارد و می‌گوید پدرش خیلی جلوی بازیگری او سنگ انداخته است و حتی به بسیاری از کارگردان‌ها می‌گفته که با او همکاری نکنند.
آشا محرابی درباره پدرش اسماعیل محرابی که از بازیگران پیشکسوت ایرانی است این چنین گفته است: من و پدرم زمانی که کودک بودم با هم قرارداد بستیم که کمک کنند من به عرصه سینما و بازیگری وارد شوم.
اما پدرم در اوج نوجوانی و برنامه‌ریزی من برای آینده، من و مادرم را رها کرد و ترجیح داد زندگی جدیدی را در جای دیگر شروع کنند. بعد از رفتن پدرم همه برنامه‌های من به هم خورد و نه‌تنها کمکی به من نکرد، بلکه با نقش بازدارنده، خراب کننده تمام آرزوها و برنامه‌ریزی‌های من بود.
این هنرمند معروف در ادامه توضیحاتش درباره افشاگری علیه پدرش گفته بود: من بعد از موفقیت در بازیگری و اجرای چندین نمایش بعد از سالیان زیاد پدرم را در سالن تئاتر دیدم که برای تماشا آمده بود.
وی با دیدن من تعجب کرد و گفت: نمی‌دانستم که بازیگر شدی!
پدر اگر نمی‌رفت و ما را رها نمی‌کرد شاید من زودتر به مقصودم می‌رسیدم و موفق‌تر می‌شدم.
بیوگرافی آشا محرابی بازیگر ایرانی و گوینده رادیو در 31 مرداد 1352 در تهران به دنیا آمده و دارای لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی و مدرک فوق لیسانس در رشته روابط بین الملل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار