برق به محله عدالت‌آباد اردبیل رسید

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل از برق‌رسانی به محله عدالت آباد خبر داد و گفت این پروژه با اقدام جهادی همکاران مدیریت برق شهرستان اردبیل در کمتر از یک ماه به این محله انجام یافت.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برق به محله عدالت‌آباد اردبیل رسید

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از برق رسانی به محله عدالت آباد خبر داد و گفت: این پروژه با اقدام جهادی همکاران مدیریت برق شهرستان اردبیل در کمتر از یک ماه به این محله انجام یافت.
وی افزود: در این طرح یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر نصب شد و خط فشار ضعیف به طول ۱۶۷۰ متر و ۴۸۰ متر خط فشار متوسط و ۴۵ اصله تیر برق استفاده شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: عملیات برق رسانی به این محله کاملا استاندارد و با بهره گیری از آخرین فناوری‌های مدرن مانند کنتور و کابل‌های خودنگهدار و چراغ‌های ال‌ای دی که دارای عمر زیاد و کیفیت بالاتری هستند، صورت گرفته و همچنین ضعف برق بیش از ۲۰۰ خانوار در این منطقه رفع شده است.
قدیمی گفت: امسال به ۱۵ روستای محروم که از نعمت برق بی بهره هستند برق رسانی خواهد شد و تا دو سال آینده با برنامه ریزی‌های انجام شده هیچ روستای بدون برقی در استان نخواهیم داشت.
وی احداث پروژه‌های جدید فوق توزیع و انتقال در استان را از دیگر برنامه‌های این شرکت دانست و ادامه داد: طرح تبدیل کابل مسی به خودنگهدار در فاز اول به طول ۱۳۰۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: همچنین امسال برای ۳۰۰ خانوار پنل خورشیدی نصب خواهد شد و برای جلوگیری از خاموشی‌های ایام پیک بار مولد‌های مقیاس کوچک و نیروگاه‌های کوچک توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار