اهدای دستگاه کمک تنفسی به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی از اهدای یک دستگاه کمک تنفسی «بای پَپ» به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای دستگاه کمک تنفسی به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر خراسان جنوبی

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی در بازدید از بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر استان با اشاره به اهدای یک دستگاه کمک تنفسی «بای پَپ» به بانک امانات تجهیزات پزشکی از محل کمک‌های خیرین، گفت: ارزش این دستگاه بیش از ۳۰ میلیون تومان است.

محمدرضا رضایی افزود: از ابتدای سال جاری همچنین بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به این بانک‌ها شده است.

به گفته وی بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از ابتدای سال جاری از خدمات ۱۴ بانک امانات استان بهره‌ مند شده اند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منازل و ضرورت نیاز بیماران به اکسیژن، جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمت رسانی به متاثرین از کرونا با استفاده از ظرفیت بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۱۱ شهرستان کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانی، در اختیار بیماران نیازمند کرونایی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان فعال است، افزود: از ابتدای سال جاری یک هزار و ۳۷۵ نفر از خدمات این بانک‌ها بهره‌مند شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار