مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیر آموزگاران:

مدرسه کانون است و ما معلمان نقش آفرین هستیم

نیشابور (پانا) - جلسه تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های مدارس دوره ابتدایی نیشابور در محل سالن جلسات شهید شوشتری این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کانون است و ما معلمان نقش آفرین هستیم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، در این جلسه گفت: شما جزء آن گروهی هستید که با مخاطره انداختن سلامتی خود از ابتدای مهرماه، در بازگشایی مدارس شریک بوده اید.

علیرضا کلیدری افزود: موضوع ایاب و ذهاب مدیر آموزگاران با نظر به حضوری بودن مدارس روستایی باید پیگیری شود و ما معلمان یقینا برخی از مسائل را اولاتر می دانیم و تلاش می کنیم روی ماموریت های اصلی خود تمرکز کرده تا به اهداف تعلیم و تربیت نزدیک تر شویم.

وی ادامه داد: ما واژه ای تحت عنوان اهداف کار و تعلق سازمانی داریم که بر اساس تاکید در سند تحول بنیادین تقویت نقش مرجعیت معلم و مدرسه باید حفظ شود. مدرسه کانون است و ما نقش آفرینیم. ما باید به یک درد و زبان مشترکی از تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم تا گام های اولیه در این مسیر طی شود. کار شما دلی و خدایی است، کار شما نهایت عاشقانه های شماست و بسیار با ارزش است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع مدیران آموزگاران گفت: پرونده من با افتخار هنوز در آموزش و پرورش است و هنوز یک معلم هستم.

هاجر چنارانی افزود: من از شما بخاطر حجم کار و تلاش هایتان تشکر می کنم و پیشنهاد می کنم گذشته خود را برای آیندگان ثبت و ضبط کنید. بچه ها رفتارهای شما را می بینند و مد نظر دارند و برای همیشه ی تاریخ در ذهن آنها باقی می ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار