برگزاری مسابقات تولید محتوای هفته کتابخوانی در منطقه قرچک

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از وظایف مهم نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات تولید محتوای هفته کتابخوانی در منطقه قرچک

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در تشریح اهداف مسابقه تولید محتوای هفته کتابخوانی در منطقه قرچک تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان و تزریق آگاهی به جامعه، از مهمترین اهداف این جشنواره است. کتاب بهترین وسیله برای تزریق آگاهی به آحاد جامعه است و ضروری‌ است آموزش و پرورش، فرهنگ کتاب را میان کارگزاران نظام تعلیم و تربیت و دانش‌آموزان رواج دهد؛

دهقانی با بیان این‌که هدف اصلی این جشنواره فرهنگ‌سازی صحیح است،گفت: در این جشنواره هر کتاب شامل یک گروه از دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌شود و لازم است تمامی تولید محتواها برای گروه مشخص شده، صورت گیرد.

وی ادامه داد:کتاب آخرین سیب نوشته مریم جمشیدی ویژه دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی، کتاب بچه‌ها و کبوتر‌ها نوشته سیروس طاهباز ویژه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، کتاب من زنده‌ام نوشته معصومه آباد، ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه، انتشارات سوره مهر ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه و کتاب آن ۲۳ نفر نوشته احمد یوسف‌زاده ویژه همکاران فرهنگی است. شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از کتاب‌های مذکور و با استفاده از استعدادهای خود در حوزه خوانش، خلاق، طراحی پوستر، ویدئوکست، پادکست، عکس نوشته(۱۰ جمله کلیدی از کتاب) آثار خود را ارائه دهند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: لازم است تمام فایل‌های ارسالی دارای شناسه اثر، شامل نام‌ و نام‌خانوادگی، پایه تحصیلی، شماره تماس‌ در شاد و کدملی فرد شرکت‌کننده باشد‌.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار