در نشست یکروزه معاونین پرورشی و فرهنگی و روسای سازمان دانش آموزی سراسر استان یزد

نشست مسؤولان سازمان دانش‌آموزی ادارت و نواحی استان یزد برگزار شد

یزد (پانا)- با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل متبوع، رییس سازمان دانش‌آموزی استان یزد و جمعی از کارشناسان سازمان دانش‌آموزی در گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی و روسای سازمان دانش‌آموزی سراسر استان جزئیات باز مهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی تشریح و تبیین شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست مسؤولان سازمان دانش‌آموزی ادارت و نواحی استان یزد برگزار شد

در ابتدای این جلسه منصور کریمی رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد ضمن خوش آمد گویی به میهمانان توضیحاتی راجب فعالیت های دانش آموزی ارائه کرد و گفت :تشکل های دانش آموزی برای شکوفا شدن دانش آموزان از ابتدای نوجوانی بسیار حائز اهمیت است لذا مسئولین مربوطه می بایست مدیران و معاونین پرورشی مدارس را ترغیب کنند تا حداکثر دانش آموزان را عضو این تشکل ها کنند.

وی فعالیت های سازمان دانش‌آموزی را بسیار متنوع دانست و گفت: دانش آموز می بایست با توجه به علاقه انتخاب کند که در کدام حوزه شروع به فعالیت کند.

در ادامه این گردهمایی محسن موحدی فر مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت های مختلف سازمان دانش آموزی بیان کرد: امروز ما باید تلاش کنیم تا سطح شناخت دانش آموزان و همکاران را نسبت به این فعالیت ها و تشکل ها بالا ببریم تا استقبال بیشتری از سوی مدارس به دانش‌آموزان صورت گیرد و دانش‌آموزان ما علاوه بر تحصیل وارد فعالیت‌های اجتماعی شوند.

وی در ادامه افزود: امروز علاوه بر شورای دانش آموزی مدارس،انجمن اولیا و مربیان اولیا و مربیان مدارس هم نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر امور مدارس دارند وحتی آنها می‌توانند در تأمین هزینه‌های مدارس مشارکت کنند و نقش بسزایی را ایفا کنند.

در پایان حسینعلی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل متبوع با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: در این سند اهمیت مسائل پرورشی بسیار بیشتر از مسائل آموزشی است چون این سند دارای ۶ ساحت است که ۵ ساحت آن حول موضوعات پرورشی است و تنها یک ساحت آن برای موضوعات آموزشی است . و ما برای اجرایی کردن هر چه بهتر این سند باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا انشاءالله تمام ساحت های سند یاد شده به بهترین نحو ممکن محقق به ثمره آن نصیب دانش‌آموزان شود.

رونمایی از پوشش جدید مربیان و مسئولین و... توسط رئیس سازمان دانش‌آموزی و تقدیر از شهرستانهای برتر در حوزه انجام فعالیتهای سازمان دانش آموزی از دیگر برنامه های این نشست یک روزه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار