هواداران استاد دلنوا در بیمارستان «کوی نشاط» رادیو ایران

تهران (پانا) - برنامه طنز «کوی نشاط»، این هفته هم پنج شنبه،با ماجراهای شنیدنی و متفاوت ساعت 9:00 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هواداران استاد دلنوا در بیمارستان «کوی نشاط» رادیو ایران

به گزارش شبکه رادیویی ایران، ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده برنامه «کوی نشاط» گفت: هواداران پر شمار استاد دلنوا نگران وضعیت جسمانی او بوده و به بیمارستان کوی نشاط آمده اند.
وی ادامه داد: با حضور اردشیر منظم بار دیگر شاهد رخدادی جدید در موسسه ی مالی و بی اعتبار «کوی نشاط» خواهیم بود و اینبار موسسه با کسری بودجه ی جدی مواجه شده است .
حاجی اسماعیل افزود: جیم کری ، انجلیا جولی ، کلنت ایستوود و تام هنکس شرکت کننگان این هفته در مسابقه ی کوی نشاط حضور دارند.
حاجی اسماعیلی ضمن معرفی بخش های طنزاین هفته گفت: برای تعامل بیشتر با مخاطبان رادیوایران، ما موضوع هفته ی بعد برنامه را نیز اعلام می کنیم ،تا مخاطبا ن در صفحه مجازی با ما در ارتباط باشند.
وی ادامه داد: مسکن و حواشی آن موضوع بعدی برنامه «کوی نشاط» است علاقه مندان می توانند به صفحه ی مجازی koyeneshat @ مراجعه کنند و یک بیت در مورد موضوع برنامه بسرایند و یا به صورت تصویری برای ما ارسال کنند و یا صوت و تصویر خود را به شماره فضای مجازی رادیو ایران 09904055590 ارسال کنند.
گفتنی است «کوی نشاط» با هنرمندی ، تورج نصر، اردشیرمنظم، ناهید امیریان، امید ماهر، احمدرضا موسوی، مرتضی اسماعیلی، مریم باقری، تینا هاشمی، آزاده اکبری، مونیکا جهانبان و الهام زرتاختی و به کارگردانی شاهرخ باقری نژاد و به قلم ابوالفضل طاهری، مجید اجاقلو، لیلا حسین پور ،اشرف نوری، لیلا اسرار وعلیرضا عبدی هر هفته پنج شنبه ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار