اجرای انتخابات نمایندگان شورای هماهنگی موسسین مدارس و مراکز غیردولتی

ورامین (پانا)‌ - انتخابات نمایندگان شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی ورامین با حضور نمایندگان مراکز غیردولتی، در آموزشگاه نمونه امیرالمومنین‌(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای انتخابات نمایندگان شورای هماهنگی موسسین مدارس و مراکز غیردولتی

مهدی نصیری‌وند، کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی اداره آموزش و پرورش ورامین گفت: این انتخابات شورای هماهنگی موسسین مدارس و مراکز غیردولتی هر ۴سال یکبار برگزار می‌شود.

حسین مقدادی، رئیس شورای مدارس غیردولتی در این گردهمایی به بیان اهم اقدامات چهار ساله شورا پرداخت. برگزاری دو همایش استانی، پیگیری و حل معضل تغییر کاربری مدارس به آموزشی، ساماندهی و ارسال کمک‌های مدارس غیردولتی به هموطنان آسیب‌دیده در حوادث غیرمترقبه، متعادل‌سازی حقوق، مزایا، پاداش و همچنین برخورداری از بیمه بر اساس میزان ساعات تدریس همکاران، تحقق اعمال تعرفه آموزشی برای حامل‌های انرژی و مالیات‌های متعلقه به مدارس و مراکز غیردولتی و برقراری توازن بین میزان شهریه دریافتی و هزینه‌های مدارس از جمله فعالیت‌هایی بود که توسط شورای قبلی پیگیری و به نتیجه رسیده است.

مقدادی در ادامه، تاسیس مرکزی برای استقرار دبیرخانه شورا به منظور سهولت دسترسی اعضا و ساماندهی فعالیت‌های شورا را پیشنهاد کرد.

در پایان ضمن برگزاری انتخابات، تعداد پنج نماینده برای مدارس مقطع ابتدایی، دو نماینده برای مدارس مقطع دوره اول متوسطه، دو نماینده برای مدارس متوسطه دوره دوم، یک نماینده برای هنرستان های کار و دانش و فنی و حرفه ای، یک نماینده برای مدارس راه دور و ۱۱نماینده برای مراکز غیردولتی علمی و زبان انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار