ماریو تات: بازی سختی مقابل سوریه خواهیم داشت

هنوز درباره ترکیب به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم

تهران (پانا) - ماریو تات مربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ماریو تات: بازی سختی مقابل سوریه خواهیم داشت

ماریو تات در رابطه با وضعیت تیم ملی در بازی برابر سوریه گفت: فردا بازی مهم دیگری داریم. بعد از ۵ بازی که در این گروه انجام دادیم پنج بازی مهم دیگر در پیش داریم امیدوارم روند خوبی را داشته باشیم بازی فردا به میزبانی سوریه در خاک اردن برگزار خواهد شد و انتظار یک بازی سخت را داریم هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مقابل سوریه در این زمین بازی آسانی داشته است ولی امیدواریم روند شکست ناپذیری مان ادامه پیدا کند اگر بازیکنان با انضباط و اشتیاق و انرژی ۱۰۰ درصدی در زمین ظاهر بشوند می‌توانیم با یک نتیجه مثبت این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

ماریو تات در رابطه با چالش نشستن روی نیمکت به عنوان سرمربی برای اولین بار گفت:باید صحبت شما را تصحیح کنم من اولین بار نیست که من روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی می‌نشینم بلکه در بازی مقابل سوریه زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیمار بود من به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده داشتم و در رابطه با تعامل با سرمربی با راه های ارتباطی که وجود دارد این تعامل صورت خواهد گرفت و مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

تات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در بازی فردا بخواهید تغییر سیستم بدهید و با دو مهاجم بازی کنید با توجه به این که مهدی طارمی را در اختیار ندارید چه بازیکنی را به عنوان جایگزین مهدی طارمی در نظر دارید، گفت: شاید جوابی که می دهم برای شما کمی ناامید کننده باشد اما هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که هر بازیکنی که فردا درون زمین قرار می گیرد چه ثابت باشد چه تعویضی تمام تلاشش را خواهد کرد. اگر با یاری خدا بتوانیم بازی فردا را ببریم می توانیم یک قدم بسیار بزرگ در راه رسیدن به هدف مان برداریم که همان رسیدن به جام جهانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار