استاندار آذربایجان‌شرقی:

تمام ادارات دولتی وظیفه دارند موانع فعالیت بخش خصوصی را برطرف کنند

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد تلاش و فعالیت بخش خصوصی، نقطه امید و اتکا در جنگ اقتصادی است و تمام ادارات دولتی وظیفه دارند موانع فعالیت بخش خصوصی را برطرف کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تمام ادارات دولتی وظیفه دارند موانع فعالیت بخش خصوصی را برطرف کنند

به گزارش اداره کل استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، اظهار کرد: حوزه اقتصادی اعم از تولید، سرمایه‌گذاری، صادرات و اشتغال، ارتباط مستقیمی با عملکرد بخش خصوصی دارد و فعالان این بخش در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

وی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان و صنعت‌گران خواست تا مسائل، مشکلات و موانع این حوزه را به شکل به‌روز شناسایی کرده و به مدیران اجرایی انتقال دهند.

خرّم با تأکید بر تشکیل جلسات مستمر و تخصصی با فعالان بخش خصوصی، گفت: ارتباط ما با شما ارتباطی معنادار و هدفمند خواهد بود تا بتوانیم با پیشنهادهای تأثیرگذار شما، عوامل رکود و عقب‌ماندگی در بخش تولید را به حداقل برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی استان همواره پیشگام عرصه‌های صنعت و تولید بوده است، گفت: مسئولان اجرایی باید این ظرفیت را قدر بدانند و با چابک‌سازی و تحول در سیستم اداری، پاسخگوی مسائل و مشکلات بخش خصوصی باشند.

تعدادی از نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی فعالان بخش خصوصی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار