معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد:

ایجاد نشاط و سلامت جسمی دانش‌آموزان از مهمترین دستاوردهای درس تربیت‌بدنی است

پردیس (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های تهران، در اولین جلسه شورای تربیت‌بدنی و سلامت شهرستان پردیس و آیین افتتاح چهار کلاس درس تربیت‌بدنی با محوریت طرح مدرسه پویا گفت مهمترین دستاورد کلاس‌های درس تربیت‌بدنی ایجاد نشاط و سلامت جسمی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد نشاط و سلامت جسمی دانش‌آموزان از مهمترین دستاوردهای درس تربیت‌بدنی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، جلسه شورای تربیت بدنی و سلامت این شهرستان با حضور الهه حسن‌پور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت، ناصر سیری، رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی و جمعی از مسئولان منطقه برگزار شد.

در این جلسه حسن‌پور مهمترین دستاورد کلاس‌های درس تربیت‌بدنی را ایجاد نشاط و سلامت جسمی دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: با شروع پاندمی کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری لازم است سبک زندگی سالم و فعال را در دانش‌آموزان ترویج دهیم و بدین وسیله از رشد آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های درمانی ذی‌ربط جلوگیری کنیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران ضمن قدردانی از زحمات شرکت عمران شهرستان پردیس در ساخت سه کلاس پویا در مدارس افزود: رشد سرانه ورزشی و دسترسی به فضای مناسب جهت فعالیت‌های بدنی دانش‌آموزان می‌تواند انگیزه مضاعفی در افزایش اعتماد به نفس، ایجاد آرامش، تقویت احساسات، کاهش اضطراب، افسردگی، فشارهای روانی، تنظیم و تعدیل میزان استرس دانش‌آموزان ایجاد کند.

وی در ادامه تصریح کرد: دسترسی به فضای مناسب فعالیت‌های بدنی دانش‌آموزان می‌تواند بر افزایش علاقه و دقت دانش‌آموزان در فرایند تحصیل، تاثیر مستقیم داشته و در نهایت باعث افزایش رشد و پیشرفت درسی آنها شود.

در پایان این جلسه از دبیران فعال حوزه تربیت‌بدنی و جمعی از دانش‌آموزان داری مدال در مسابقات استانی و کشوری و جهانی تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار