رونمایی از کاراکتر پارسا در آموزش‌های طرح یاریگران زندگی آموزش و پرورش ملارد

ملارد (پانا)- کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد از خلق و رونمایی کاراکتر عروسکی پارسا و استفاده از آن در آموز‌ش‌های مربوط به مهارت‌های اجتماعی با هدف جذابیت و تنوع بیشتر برای دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی  از کاراکتر پارسا در آموزش‌های طرح یاریگران زندگی  آموزش و پرورش ملارد

اکرم شهریاری، کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: مهارت‌های اجتماعی خودآگاهی، نه گفتن، آگاهی در مقابل خطرات موحود در جامعه و برقراری روابط درست بین فردی از مهارت‌های مهم زندگی هستند که باید به دانش‌آموزان در سنین کودکی و نوجوانی آموزش داده شوند.

وی ادامه داد: روش‌های قدیمی مثل تدریس سنتی دیگر در مورد دانش‌آموزان عصر فعلی خیلی جواب نمی‌دهد و دانش‌آموزان علاقه‌ای به شرکت در این کلاس‌ها ندارند.

شهریاری در مورد راهکار اخذ شده برای حل یکنواختی روش‌های آموزشی مورد استفاده در طرح‌های آموزشی افزود: برای ایجاد تنوع و جذابیت مورد نیاز در آموزش مهارت‌های اجتماعی و آگاهی در مورد مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، عروسک پارسا را خلق کردیم تا با زبان خود بچه‌ها با آن‌ها صحبت کرده و مفاهیم مورد نیاز را با شعر و گویش کودکانه به آنها انتقال دهد.

کاراکتر پارسا، در آغاز هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی رونمایی شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار