کسب 8 رتبه برتر کشوری در نخستین جشنواره آینه‌داران آفتاب «عاشورائیان»

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران از کسب 8 رتبه برتر و درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و همکاران در نخستین جشنواره آینه‌داران آفتاب (عاشورائیان) سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 8 رتبه برتر کشوری در نخستین جشنواره آینه‌داران آفتاب «عاشورائیان»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا دژن، رییس اداره استثنایی از برگزاری نخستین جشنواره آینه‌داران آفتاب (عاشورائیان) به میزبانی استان چهارمحال وبختیاری در تابستان 1400 به صورت غیرحضوری خبر داد و اعلام کرد: 6 اثر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و 2 اثر فرهنگیان این استان، حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

وی، هدف اصلی از برگزاری همایش آینه‌داران آفتاب را، ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری، ایثار، شهادت، رشادت و از خودگذشتگی شهدای دانش‌آموز و فرهنگی آموزش و پرورش به نسل آینده و نیز ضرورت حفظ و انتقال ارزش‌های عاشورا، ارتقاء سطح آگاهی نسل امروز نسبت به باور‌های دینی و ارزش‌های اسلامی و آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی معصومین (ع)دانست.

دژن، ضمن تاکید بر نقش فرهنگیان در تربیت فرهنگی دانش‌آموزان از زحمات اولیاء دانش‌آموزانن و همکاران شرکت کننده تقدیر کرد و گفت: این ساحت‌ها، ریشه در روح بشر دارد و این موفقیت ارزشمند و افتخارآفرینی را به مدیران، همکاران پر تلاش و دانش‌آموزان ارجمند و خانواده‌های محترم و دست اندرکاران این امر تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار