بهره گیری از ظرفیت بسیج در بخش تعلیم و تربیت کاهش دهنده آسیب‌های مختلف است

ارومیه(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت بهره‌گیری از ظرفیت و تفکر بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در دستگاه تعلیم و تربیت کاهش دهنده آسیب‌های مختلف است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از ظرفیت بسیج در بخش تعلیم و تربیت کاهش دهنده آسیب‌های مختلف است

مهین منافی روز سه شنبه در جلسه کمیته اجرایی بسیج فرهنگیان استان که با حضور معاونان و روسای ادارات اداره کل و مسوول بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی برگزار شد افزود: برگزاری دوره های مختلف در زمینه تاریخچه بسیج و رشادتهای بسیجیان دانش اموز و فرهنگی لازم است.
وی بیان کرد: وظایف اصلی بسیجیان در مدارس باید بیان و روشنگری شود تا بتوانند تاثیر گذاری مطلوبی در جامعه داشته باشند.
منافی اظهار داشت: برنامه های گردشگری و تفریحی اگر همراه با معنویت، باورها و اعتقادات و دوره های بصیرت افزایی برای فرهنگیان باشد میتواند تاثیر گذاری عمیقی در روحیات انان داشته باشد.
وی اضافه کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس بسیجیان در کسوتهای مختلف فرهنگی و دانش آموز افتخار افرینی کرده اند.
منافی اضافه کرد: باید دانش آموزان را طوری تربیت کنیم که با آموزه های بسیج خو بگیرند و ایثار و فداکاری را یاد بگیرند و با بهره گیری از ظرفیتهای بسیج میتوان از بسیاری از اسیبها در این حوزه پیشگیری کرد.
منافی گفت: باید با تعامل باهم اجازه نداد خون جوانان و رزمندگان پایمال شود و صیانت از فرهنگ ایستادگی و مقاومت یک وظیفه همگانی است.
وی اضافه کرد: مدرسه امن و فرد صالح از طریق لبیک به پیام رهبری در سند تحول و بهره گیری از تعالیم اسلامی ‌ و تفکر بسیج شکل می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار