برنامه‌ریزی و تعامل بین مدارس و آموزش و پرورش باعث شکوفایی دانش‌آموزان می‌شود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در همایش تجلیل از دانش‌آموزان پسر برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز، فرهنگی هنری فردا و پرسش مهر ۲۱ در مراحل منطقه‌ای و استانی، بر ضرورت تعامل و همکاری سازنده بین مسئولان مدارس و همکاران اداریبرای شکوفایی دانش‌‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی و تعامل بین مدارس و آموزش و پرورش باعث شکوفایی دانش‌آموزان می‌شود

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از منتخبین پسر مسابقات قرآن، عترت و نماز، فرهنگی هنری فردا و پرسش مهر ۲۱، در سالن اجتماعات شهید طحانی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های تجلیل از تلاشگران عرصه‌های آموزش و پرورش بیان کرد: تقدیر از دانش‌آموزان و فرهنگیان تلاشگر در مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی باعث ایجاد انگیزه مضاعف و تلاش بیشتر می‌شود، هرچند ارزش مادی هدایا کم باشد اما ارزش معنوی بسیاری در پس این تقدیرها نهفته است.

وی ادامه داد: با وجود تعداد بالای دانش‌آموزان در این شهرستان، به علت برنامه‌ریزی منسجم و تعامل سازنده بین مسئولان مدارس و همکاران اداری، خوشبختانه همواره شاهد درخشش دانش‌آموزان و همکاران در سطوح مختلف کشوری و بین‌المللی هستیم.

رضایی‌فر در مورد آمار دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات گفت: در مجموع تعداد 45 هزار نفر دانش‌آموز در این مسابقات شرکت کردند که 12 هزار نفر منتخب منطقه‌ای، ۱۷۵ نفر منتخب استانی و ۵۸ هم منتخب مرحله کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: قطعاً کسب نتایج درخشان در مسابقات آموزشی و پرورشی متنوع، آسان نیست و این موفقیت در اثر تدوین برنامه‌های جهت‌دار در اداره آموزش و پرورش و هماهنگی با مدارس به دست می‌آید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار