سه کتاب انتشارات دایره سفید رونمایی شد

تهران (پانا) - کتاب «کره خر و نوردبون» (داستان نمایشی) به روایت محمود زند مقدم، «دیوان دیالوگ بهرام بیضایی» به انتخاب فرشید قلی پور و کتاب «سه نمایشنامه جانوری» به قلم ناصح کامگاری در نشر دایره سفید رونمایی شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سه کتاب انتشارات دایره سفید رونمایی شد

این سه کتاب به تازگی‌ توسط نشر دایره سفید در تماشاخانه دایره سفید، با حضور اهالی فرهنگ و هنر و کتاب دوستان رونمایی و روانه بازار کتاب شد.

در این مراسم استاد منصور خلج درباره کتاب «سه نمایشنامه جانوری» و نمایشنامه‌های کودک و نوجوان در جهان مدرن نکاتی را شرح داد.

محمد عارف نیز درباره جهان بومی آثار استاد بیضایی و اهمیت درام نویسان در جهان نمایش سخنرانی کرد و حسین جمالی کتاب کره خر و نوردبون را از منظر شیوه‌های نمایش ایرانی مورد تحلیل قرار داد.

مرجان کشانی مدیر انتشارات دایره سفید نیز در سخنانی گفت: ما فرهنگ را برای فرهنگ می خواهیم و هدف ما از چاپ و نشر کتاب چیزی جز غنی سازی فرهنگ جوانان ایران زمین نیست و امید داریم که در اینده ی نه چندان دور امار خواندن کتاب در جهان روز به روز افزایش یابد و دایره سفید نیز بتواند چراغی روشن کند در این دنیای بی نور.

کتاب‌های انتشارات دایره سفید زیر نظر عباس رزیجی و به سردبیری مرجان کشانی در حوزه‌های فلسفه، سینما، ادبیات و نمایش منتشر می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار