حمایت بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش از اقدام مقتدرانه سپاه

تهران (پانا) - مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آبان‌ماه ۱۴۰۰، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش از اقدام مقتدرانه سپاه

متن بیانیه بسیج فرهنگیان به شرح زیر است:

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّة وَمِن رِّبَاطِ ٱلخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُم....(انفال آیه 60)

استکبار جهانی سالهاست ندای کدخدایی دروغین و بی خدای جهان را سر می دهد و تنها خریدارش فریفتگانی است که تاریخ، سرگذشت و سرنوشت مختوم آنها را به خوبی به همگان نشان داد.

اگر امروزه آستین حمایت از دولت های بی ملت و جریان های تکفیری، نفوذ و نفاق را بالا زده است و قبیح تر از همه، این بار با حمایت همه جانبه از دزدان دریایی ذلت و خواری خود را نمایان ساخت. این نه اولین و نه آخرین است؛ بلکه تکرار ‌سریال شکست های پی درپی آنهاست. از نابودی گروه تکفیری داعش، شکست از جریان مقاومت سوریه، عراق و یمن گرفته تا افغانستان که هر بار با هزینه‌های فراوان و شکست مفتضحانه ای صحنه را ترک و به افول خود نزدیک تر می‌شود و تنها دست آورد آن باتلاقی است که با تبلیغات رسانه‌ای و کاذب نمای، اعتبار به آن بخشیده است.

تاریخ گواه این است که در جهان خفته امروز، پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی «جمهوری اسلامی ایران» است که قریب به نیم قرن است ندای بیدار باش، آزادی و رهایی از یوغ استکبار را از کلام امام روح‌الله(ره) در مکتب اسلام سر می‌دهد. که هر روز بیش از پیش با عنایات بزرگ الهی، به مدد ولایت مداری و مقاومت به پیروزی نهایی نزدیکتر می شود.

حرکت مقتدرانه و فداکارانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از اموال و سرزمین میهن اسلامی به ویژه اقدام علیه دزدان دریایی مورد حمایت آمریکای جنایتکار و متجاوز نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ قاطع به هرگونه تهدید، بدون نیاز به اجانب و بیگانگان به مدد الهی و پشتوانه جان برکفان و جوانان غیور امت اسلام با اقتدار در حفظ استقلال و امنیت خود حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی با کسی تعارف ندارد. این اقدام مقتدرانه که نشان از صلابت جمهوری اسلامی و مایه دلگرمی حامیان انقلاب و ناامیدی دشمنان فرومایه و پست فطرت دلبسته به غرب بود در آستانه روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر درس عبرتی مستبدان جهان بود و روحیه شجاعانه و استکبارستیزی و استقلال طلبی مردم ایران را به جهانیان عرضه داشت.

مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک و قدردانی از مجاهدان و جان بر کفان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کسب این افتخار بزرگ، حمایت قاطع جامعه بسیج فرهنگیان را از هر اقدام استکبارستیزانه و مقتدرانه در راستای حفظ استقلال و عزت این مرز و بوم اعلام می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار