خواهر شهیدان فهمیده:

جسارت توام با ایمان، ایثار و علم اندوزی مولفه اصلی تمام شهدای دانش‌آموز و نوجوان است

شیراز (پانا) - خواهر شهید فهمیده با بیان اینکه ایمان، ایثار و علم اندوزی شهید محمدحسین فهمیده باعث ماندگاری او شده است گفت: نسل امروز ثابت کرده است که در تمامی عرصه ها میتواند حضور فعال داشته باشد و هر کجا که لازم باشد قدم در میدان دفاع از ارزش‌ها گزارد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جسارت توام با ایمان، ایثار و علم اندوزی مولفه اصلی تمام شهدای دانش‌آموز و نوجوان است

فرشته فهمیده در آیین استانی نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز در مدارس فارس که همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه دخترانه علوی ناحیه 3 شیراز برگزار شد، گفت: امیدواریم نوجوانان و دانش آموزان ما بتوانند با الهام گرفتن از نسل پر افتخار دیروز از آرمان های انقلاب به خوبی دفاع کنند.

خواهر شهید فهمیده گفت: زندگی شهید محمد حسین فهمیده را باید به 2 بخش تقسیم کرد که که بخش دوم زندگی ایشان که نوجوانی او را تشکیل میدهد بر مبنای ظلم ستیزی ، حق پرستی ، ایمان، ایثار و علم اندوزی بوده است که همین موجب ماندگاری وی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: شهید لندی و شهید حججی نماد و الگوهای نسل امروز هستند و وجود چنین عزیزانی موجب ترس و عقب نشینی دشمنان انقلاب شده است.

وی افزود: جنگ امروز جنگ نرم است و همه جوانان باید با قلم و اندیشه و علم خود در این جنگ بزرگ از کشور و میهن خود دفاع کنند.

خواهر شهید فهمیده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ۷ توصیه ویژه خطاب به شما نوجوانان دارند و در بند بند این بیانیه می‌گوید که ما چطور می‌توانیم عزت ملی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را اجرایی کنیم و برای آبادانی و عزت ملی ایران قدم برمی‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار