رخشانی‌مهر:

۱۳ آبان تبلور آزادگی و استکبار ستیزی ملت ایران است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و گرامیداشت «روز دانش‌آموز»، گفت این روز، تبلور آزادگی و استکبار‌ستیزی ملت ایران است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان تبلور آزادگی و استکبار ستیزی ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم به مناسبت گرامیداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان ماه در تاریخ معاصر کشور ما یک نقطه عطف است. سه رخداد مهمی که در این «یوم الله» حادث شد، نقش تاثیرگذاری در رقم خوردن اتفاقات نیم قرن اخیر کشور ما داشته اند.به همین جهت بازشناسی و تبیین ابعاد مختلف این جریانات امری ضروری است

از 13 آبان 1343 که با آغاز تبعید حضرت امام (ره) دوره تازه ای در مبارزات ملت ایران بر علیه طاغوت آغاز شد، تا 13 آبان 1357 که کشتار بی‌رحمانه دانش آموزان و دانشجویان توسط دژخیمان استبداد خروش دیگری در انقلاب اسلامی پدید آورد و 13 آبان 1358 که با تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان انقلابی، به تعبیر امام راحل انقلاب دوم شکل گرفت همه و همه در پیمودن مسیر اعتلای انقلاب و قوام نظام اسلامی نقش موثر و ماندگاری دارند.

امروز تبلور آزادگی و استکبارستیزی ملت غیور ایران اسلامی است و این روز با شکوه برگی زرینی از افتخارآفرینی ملت شهیدپرور کشورمان برای حفظ اقتدار و شرافت ایران و ایرانی است، ملتی که در این روز با خلق حماسه‌ای ماندگار، اتحاد و همدلی خود را متجلی ساختند.

استکبار جهانی باید بداند که فشارها و تحریم‌های حداکثری هم علیه مردم ایران جواب نمی‌دهد و این ملت همچنان در برابر زورگویی‌ها با اقتدار ایستاده اند و با حضور یکپارچه و منسجم خود در تمامی صحنه‌‌های انقلاب مشت محکمی بر دهان آمریکای جهانخوار و یاوه گویان می‌زنند.

با گرامیداشت یوم الله 13 آبان که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و استبداد است، «روز دانش آموز» را به آینده سازان ایران عزیز تبریک گفته، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدای گرانقدر در مبارزه با استکبار و حفظ استقلال و عزت ایران اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار