برگزاری آیین عطرافشانی گلزار شهدای دانش‌آموز در شهرستان شیروان

شیروان (پانا) - گلزار شهدای دانش‌آموز شهرستان شیروان با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، فرهنگیان و دانش‌آموزان عطرافشانی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین عطرافشانی گلزار شهدای دانش‌آموز در شهرستان شیروان

محسن رهی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در آیین عطرافشانی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای دانش آموز گفت: رشادت های رزمندگان به ویژه شهدای دانش آموز برگرفته از حماسه های عاشورایی امام حسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت است.

وی با بیان اینکه جان فشانی، رشادت و شجاعت شهدا و ایثارگران نه تنها در ایران بلکه در جهان فراموش نشدنی و ماندگار است، افزود: اگر چه ما شهدا را نمی بینیم اما آنها همه رفتارهای ما را می بینند و امیدواریم که در کنار یکدیگر، رهرو خوبی برای آنان در همه جبهه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... باشیم.

قرائت قرآن توسط دانش آموز قاری و حافظ ممتاز استانی عبدالله نوری زاده و قرائت فاتحه و اخلاص همراه با اهدای گل و عطرافشانی گلزار شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های این آیین بود.

این آیین عطرافشانی همزمان به صورت پخش زنده از کانال بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده و با همکاری و مشارکت نیروی مقاومت بسیج، اداره های آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان شیروان برگزار شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار