زنگ استکبارستیزی در هنرستان قدس منطقه۱۷ به صدا درآمد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، تقدیم ۴ هزار شهید در دارالشهدا منطقه ۱۷ شهر تهران را از درس‌های۱۳ آبان ، به ساحت مقدس انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در هنرستان قدس منطقه۱۷ به صدا درآمد

آیین گرامیداشت ۱۳ آبان با نواخته شدن زنگ ملی استکبارستیزی در هنرستان قدس دارالشهدای منطقه ۱۷ با حضور خانواده معزز شهیدان رسول و مهدی فلاحی و خانواده شهید کمیجانی، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین، حسن تسلیمی، رئیس بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه و مسولین نیروی انتظامی منطقه برگزارشد.

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه گفت: سه واقعه تاریخی در یوم الله ۱۳ آبان به وقوع پیوسته که این وقایع یادآور مبارزات ملت ایران با استکبار است.

وی افزود: هر ملتی که توجه به امکانات و توان داخلی خود نداشته باشد و به خارج از کشور و ایادی غرب و شرق متوسل پشت گرم باشد، نتایج قدرتمندانه ای در پی نخواهد داشت. حرکات مستکبرانی که برای غارت منابع طبیعی و ثروت کشورهای اسلامی انجام گرفته است؛ برای همیشه محکوم است.

نیکبخت در ادامه افزود: تسخیرلانه جاسوسی و انقلاب دوم به تعبیر امام راحل راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بود و دانش‌آموزان و فرهنگیان را از موثرترین اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند. از درس‌های یوم الله ۱۳ آبان می‌توان تقدیم ۴ هزار شهید در دارالشهدا منطقه ۱۷ شهر تهران به ساحت مقدس انقلاب اسلامی دانست. در این روز پوشالی بودن هیمنه استکبار با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام مقتدرانه به نمایش گذاشته شد اگر اتکای مسئولان به داخل کشور باشد حتماً با توکل به پروردگار در مدار توسعه و تعالی قرار خواهیم گرفت.

در شرایط دشوار جنگ تحمیلی که فشارهای بسیاری توسط ابرقدرت‌ها علیه ایران اسلامی انجام شد؛ مردم ایران با اتکال به فرامین ولی فقیه و اراده مردم توانستند شرایط تحریم را به فرصت درخشش با بصیرت خود تبدیل کنند بیداری اسلامی در کشورهای مختلف در گرو ولایت مداری است.

در این جلسه از خانواده شهیدان مهدی و رسول فلاحی و شهید کمیجانی همچنین از دانش آموزان برگزیده این هنرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار