زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شهید همت ملارد با اقتدار طنین‌انداز شد

ملارد(پانا)- معاون پشتیبانی و بسیج اقشار در آیین زنگ استکبارستیزی بر اهمیت مطالعه دانش‌آموزان در مورد جایگاه مهم و نقش ارزنده در ساختن آینده کشور تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شهید همت ملارد با اقتدار طنین‌انداز شد

محمد بهرامی، معاون پشتیبانی و بسیج اقشار شهرستان ملارد در مراسم زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شهید همت ملارد طی سخنانی بیان کرد: دوران انقلاب اسلامی به چهار بخش زمانی: دوران انقلاب که به امر ولایت فقیه مردم انقلاب کردند، دفاع مقدس، مقطع سازندگی بعد از دفاع مقدس و دهه پیشرفت علم و فناوری تقسیم شده است.

او افزود: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی، کشور ما به جایگاهیی در علم و فناوری رسیده که حائز رتبه‌های برتر در سطح جهانی شده و این نشان‌دهنده تدوام و بقای انقلاب اسلامی است، چون پشتیبان آن ولایت فقیه، ایثار و رشادت مردم و دانش‌آموزان است.

بهرامی ادامه داد: خیلی از کشورها در حال حاضر از فرهنگ دفاع مقدس ایران اسلامی الگو می‌گیرند و آنچه استکبار جهانی می‌خواهد این است که نوجوانان و دانش‌آموزان ما نسبت به مسائل پیرامون بی تفاوت باشند، اما می‌‌بینیم که در کشور ما با تأثیر گرفتن از شهدا، دانش‌آموزان متعهدی به جامعه معرفی می‌شوند.

معاون پشتیبانی و بسیج اقشار ملارد خاطرنشان کرد: تکلیف دانش‌آموزان ما در مقابل برنامه‌های بلندمدت استکبار جهانی، خودسازی با تربیت دینی، تربیت درونی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، مبارزه با نفس در مقابله با استکبار ستیزی و اجرای حکم الهی در زندگی و کردار خود با هدف تدوام اررش‌های انقلاب اسلامی است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار