یادواره ۳۷۰ شهید دانش‌آموز استان ایلام برگزار شد

ایلام(پانا)- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کل کشور گفت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان همه با وجود تبلیغات اسلام‌ستیزی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، وظیفه دشوار و همگانی است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره ۳۷۰ شهید دانش‌آموز استان ایلام برگزار شد

مجتبی باستان ضمن بیان خاطراتی ارزشمند و به یادماندنی از دانش‌آموزان شهید، بویژه خاطراتی چند از دانش‌آموز شهید «تقی شیرخانی» گفت: در طی دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان غیور و شجاعی همچون شهید تقی شیرخانی بودند که بدون هیچ چشمداشت مادی و دنیوی و صرفا جهت رضای الهی از مرز و بوم ایران اسلامی سرافراز دفاع کردند، بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان همه با وجود تبلیغات اسلام‌ستیزی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، وظیفه دشوار و همگانی ما به شمار می‌رود.

در ادامه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: برای شناساندن نقش شهدا بویژه شهدای دانش‌آموز به دنبال تالیف کتاب و مستندهای تصویری باشیم.

امیر مهردادی در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر نوجوان تأثیرگذار باشد و در راستای معرفی هر چه بیشتر و بهتر شهدای دانش‌آموز استان به دانش‌آموزان، باید تألیف کتاب، ساخت مستند، کلیپ و ... انجام ‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین به نقش شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان شهید در دوران دفاع مقدس علاوه بر دفاع در سنگر علم و دانش، در سنگر دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن حضور پیدا کردند، در مقابل دشمن متجاوز عرض اندام کردند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.
در پایان این مراسم از برخی دانش آموزان استان تقدیر بعمل آمد.

تهیه خبر: زهرا جمشیدی و محمد امین پیمایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار