سیستم برگزاری لیگ برتر وزنه‌برداری مشخص شد

تهران (پانا) - فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر بزرگسالان و جوانان در فصل جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سیستم برگزاری لیگ برتر وزنه‌برداری مشخص شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، لیگ جوانان و بزرگسالان باشگاههای کشور از تاریخ 14 تا 17 آبانماه در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

لیگ برتر امسال با حضور هفت تیم در رده بزرگسالان برگزار می شود که عبارتند از ملی حفاری، مناطق نفتخیز جنوب، ذوب آهن اصفهان، فولادین ذوب آمل، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند.

تیم های ملی حفاری و مناطق نفت خیز از جمله با سابقه ترین تیم های باشگاهی در مسابقات لیگ قهرمانی کشور هستند و فولادین ذوب آمل اولین حضور خود را تجربه می کند.

تیم های شرکت کننده در رده جوانان نیز عبارتند از فولاد خوزستان، مناطق نفت خیز جنوب، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی، مس رفسنجان، زیروه اردبیل و فتح دانه مرودشت.

مسابقات لیگ به صورت به صورت متمرکز در رده جوانان در قالب دو مرحله و در رده بزرگسالان در قالب سه مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول آبان ماه، مرحله دوم دی ماه و مرحله سوم بهمن ماه خواهد بود.

با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی و جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، تا زمان تکمیل فرایند شناسایی کامل افراد واکسن زده، حضور تماشاگران در مسابقات ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار