نجاتی:کیفیت نامطلوب آب شرب قابل قبول نیست

اهواز (پانا)-معاون سیاسی اجتماعی استاندارخوزستان گفت مردم شرایط خشکسالی را درک می کنند و از این لحاظ همراهی دارند اما کیفیت نامطلوب آب شرب قابل قبول نیست.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نجاتی:کیفیت نامطلوب آب شرب قابل قبول نیست

جلسه بررسی چالشهای موجود در خصوص جمع آوری فاضلاب شهرستانهای بحرانی اندیکا، دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی، فرماندار شهرستانهای اندیکا، دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه، اندیکا، معاون آب وفاضلاب شهری وروستایی استان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نماینده امور شهری و نماینده امور روستایی در سالن معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد.

رضا نجاتی در این نشست عنوان کرد: در حال حاضر شهروندان شهرستانهای اندیکا، حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان در حوزه آب و فاضلاب دچار مشکلات عدیده ای هستند که امیدواریم با جدیت و پشتکار و همت مجموعه آبفا، خواسته و دغدغه های مردم مرتفع شود.

وی ادامه داد مردم شرایط خشکسالی را درک می‌کنند و از این لحاظ همراهی و همکاری دارند اما کیفیت نامطلوب آب شرب قابل قبول نیست و انتظار میرود شرکت آبفا نسبت به بهبود کیفیت آب آشامیدنی با هم افزایی و همراهی دستگاهها اهتمام ویژه داشته باشد.

همچنین فرمانداران شهرستانهای اندیکا، دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه در خصوص مشکلات عدیده آب و فاضلاب از جمله معضلات خط جدید آبرسانی غدیر، افت شدید فشار آب در روستاها و حاشیه شهرها، نواقص تاسیسات آبرسانی، نبودن مخزن ذخیره آب، نبود فیلتراسیون آب در تاسیسات روستایی و شهری، توسعه مخازن شهری و روستایی آب رسانی، تقویت کادر اداری آب و فاضلاب شهرستانها، احداث خطوط اصلی و فرعی و ایستگاه پمپاژ، لایروبی و کلر زنی ،تقویت پمپاژ شهری و روستایی، کلر سنجی آب، برطرف کردن شکستگی لوله ها در مسیر رودخانه مطالبی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار