زالی: وزارت بهداشت و کشور به کمک اجرای طرح شهید سلیمانی بیایند

تهران (پانا) - فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران از تدوین نسخه نحوه مشارکت دستگاه‌ها برای اجرای طرح شهید سلیمانی در تهران خبر داد و عنوان کرد که باید تامین اعتبار مکفی برای اجرای صحیح این طرح انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زالی: وزارت بهداشت و کشور به کمک اجرای طرح شهید سلیمانی بیایند

به گزارش ایسنا، علیرضا زالی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در تشریح اجرای طرح شهید سلیمانی در تهران گفت: اجرای این طرح و انجام متعالی آن به عنوان طرحی کشوری باید به گونه ای مورد توجه قرار گیرد که از همه ظرفیت های ملی برای اجرای آن بهره گرفته شود و این موضوع باید در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تاکید قرار گیرد. در تهران برنامه ای طراحی شده تا اجرای این طرح به بهترین شکل ممکن انجام شود. در همین راستا تدوین آخرین بخش از طرح شهید سلیمانی در حال انجام است. در تدوین این طرح نظرات دریافت شده است و در حال جمع بندی گزارش ها هستیم.

وی افزود: افزایش مشارکت درون بخشی در این طرح به روشی طراحی شده است که همه دستگاه هایی که می توانند در طرح مشارکت داشته باشند، وظایف شان مشخص شود. در حقیقت دستگاه هایی که باید در طرح مشارکت کنند احصا و وظایفی برای آن‌ها تدوین شد. در مرحله بعد هر یک از دستگاه ها نظرات خود را در مورد وظایف ارائه کردند و در نهایت نسخه بازتعریف نقش دستگاه ها برای مشارکت در طرح شهید سلیمانی آماده شد.

زالی ادامه داد: بی تردید موضوع تامین اعتبار در اجرای طرح شهید سلیمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است. باید تامین اعتبار مکفی برای اجرای صحیح این طرح انجام شود. قطعا در بحث لجستیک و تامین ملزومات مقرر شد در استان تهران با کمک استانداری همه دستگاه ها مشارکت فعال داشته باشند همچنین در حوزه کمک های مومنانه مقرر شد پلتفرم طرح شهید سلیمانی به گونه ای طراحی شود که کمک های خیریه در راستای رسیدن به افراد نیازمند هدایت شود.

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران تاکید کرد: باید وزارت بهداشت و کشور در این حوزه همراهی کنند تا نسخه ای که برای تهران در اجرای طرح شهید سلیمانی شکل گرفته مورد حمایت ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بگیرد. این حمایت هم از جنبه تامین اعتبارات و هم از جنبه الزاماتی که در طرح پیش بینی شده باید مد نظر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار