مدیران، مجریان اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس هستند

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵؛ در بازدید از هنرستان‌های منطقه بر نقش مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران، مجریان اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس هستند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه؛ جعفر ظفر آسوده؛ کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و محبوب شریعتی؛ معاون آموزش متوسطه از هنرستانهای حافظ، پیامبر(ص) و احرار بازدید کردند. در این بازدید که در راستای نظارت بر کیفیت آموزش های مجازی و حضوری دانش آموزان بود، شهبازبیگی؛ از کلاسهای درسی و فضای فیزیکی مدرسه بازدید کرد. و در یک نشست صمیمی با همکاران این مدارس شرکت کرد.

یداله شهبازبیگی، در بازدید از هنرستان پیامبر(ص)، از زحمات فضه باقری؛ مدیر این هنرستان درراستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت تقدیر کرد. همچنین شهبازبیگی در بازدید از هنرستان احرار، با اهدای یک جلد کلام الله مجید، ابلاغ مدیر جدیدالانتصاب این واحد آموزشی، کامبیز مینایی؛ را تقدیم کرد.

شهبازبیگی، با اشاره به نقش مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس گفت: مدیران مدارس به منزله سکاندارانی هستند که با ضمیمه کردن خلاقیت خود، مجری اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدرسه خواهند بود.

وی عنوان کرد: امیدوارم این واحد آموزشی با مدیریت جدید، بیش از پیش در خدمت رسانی به نسل آینده ساز کشور موفق باشد.

همچنین شهبازبیگی و همراهان از هنرستان حافظ بازدید کردند و ضمن تقدیر از تلاش‌های همه جانبه مدیر و معلمان دلسوز و فداکار این واحد آموزشی در جریان چگونگی آموزش های حضوری و مجازی این مدرسه قرار گرفتند و نیز نحوه نظارت بر ساعت و محتوای کلاس ها توسط مدیر و معاونین مدرسه را بررسی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار