معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کارگروه توسعه مدیریت، مرکز ثقل برنامه‌ریزی کلان استان است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صرف‌زمان و همدلی همکاران را مهمترین رکن پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه توسعه مدیریت، مرکز ثقل برنامه‌ریزی کلان استان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت، اگر نبود تلاش و همدلی همکاران، ساماندهی نیروی انسانی در شهرستان‌های استان تهران با مشکل جدی مواجه می‌شد.

وی بیان کرد: کارگروه توسعه مدیریت مرکز ثقل برنامه‌ریزی کلان استان است و با تشکلیل این جلسات و ایجاد همدلی می‌توان برای اجرای برنامه‌ها، تصمیم‌های صحیحی اتخاذ کرد.

بهارلو با اشاره به اینکه می‌بایست ساماندهی نیروی انسانی و مسائل این حوزه که یکی از اصلی‌ترین معضلات آموزش و پرورش است به دقت نظر مدیریت شود، افزود: باید استراتژی کاملاً مشخص و قابل ارائه همراه با برنامه صحیح را به مسوولین وزارتی نیز ارائه کنیم، همچنین باید دقت و احصاء در تامین فضاهای آموزشی اعم از فضاهای مورد نیاز، در حال ساخت و فضاهای در حال بازسازی مورد نظر قرار بگیرد.

لازم به ذکر است با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت‌ا... هاشمی اداره کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار