دوره آموزشی تبین و تشریح سند تحول تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان در شهریار

شهرقدس(,پانا) - دوره آموزشی تبین و تشریح سند تحول تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان برای مربیان پیشتاز قطب یک، در سالن همایش معلم اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی تبین و تشریح سند تحول تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان در شهریار

ابوالحسن قلی‌زاده، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در این جلسه با تشریح اهداف بازمهندسی سند تحول تشکیلات پیشتازان که برای سفیران تشکیلات پیشتاز قطب یک که در اردوگاه شهیدمنتظری شهریار برگزار شد، گفت: هدف اساسی سازمان دانش آموزی تربیت انسان‌هایی توانمند، متقی، آزاده و اخلاقی به منظور تحقق متعالی انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: دوره آموزشی، بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی برای مربیان پیشتاز در شهرستان‌های استان تهران در دو روز متوالی در دوقطب یک در شهریار و قطب دو در پاکدشت، آموزش داده شد که مربیان پیشتاز به عنوان سفیران بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی سند تحول تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی در سطح مناطق را بر عهده خواهند داشت.

در این جلسه سرفصل‌های مختلف محتوای کتاب سند تحول برای حاضران در توضیح داده شد و در پایان مراسم سفیران بازمهندسی سند تحول تشکیلات دانش آموزی مناطق قطب یک، شال گردن مدرسان پیشتاز را از مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار