معاون شهرسازی ومعماری شهرداری اصفهان:

حذف سالانه ۱۰هزار استعلام از ادارات شهرسازی مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان

اصفهان(پانا) _ وحید مهدویان معاون شهرسازی ومعماری شهرداری اصفهان گفت در راستای ساده سازی فرایندها ، تسریع در پاسخگویی و مانع زدایی در ارایه خدمات به شهروندان ، از این به بعد متقاضیان اخذ انشعاب ، نیازی به مراجعه به ادارات شهرسازی در شهرداری مناطق را ندارند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
حذف سالانه  ۱۰هزار استعلام از ادارات شهرسازی مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان

وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در گفتگو با پانا گفت: تا قبل از این ابلاغ، کلیه متقاضیان اخذ اشعابات مکلف بودند ، بعد از مراجعه به شرکت های گاز و آب و فاضلاب و ..، استعلام خود را به اداره شهرسازی مناطق ارایه و پس از اخذ نوبت بازدید و در فرایندی متوسط دوهفته ،پاسخ خود را به اداره عمران شهرداری ارایه و پس از بازدید مجدد واحد عمران ، پاسخ را به شرکت مذکور ارائه کنند و بر اساس بررسی بعمل آمده، از زمان استعلام تا اخذ پاسخ، میانگین سه هفته زمان طول می کشید .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بیان کرد: متعاقب این ابلاغ انجام شده و با توجه به حذف بخش اول از فرایند، زمان پاسخگویی به یک سوم کاهش خواهد یافت .

مهدویان تاکید کرد: این اقدام ، آغاز نهضتی است برای مانع زدایی ارایه خدمات شهرسازی که در خصوص سایر فرایندهای پاسخگویی استمرار خواهد یافت به نحوی که متقاضیان اخذ خدمات از اداره شهرسازی مناطق، در کمترین زمان ممکن ، بتوانند پاسخ خود را دریافت کنند.

خبر نگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار