اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی در بین دانش‌آموزان، هدف اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی است

ارومیه(پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی در بین دانش‌آموزان هدف اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی در بین دانش‌آموزان، هدف اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی است

«حسن رحمانی» صبح امروز در جلسه هماهنگی "عملیات شبکه در روز نوجوان و دیدار مجازی با مقام معظم رهبری" در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان افزود: تشکل‌های دانش آموزی استان در موضوع فرهنگسازی‌ پیشرو هستند و در بسیاری از برنامه های تربیتی اعم از یادواره های شهدا و جشنواره علمدار عملکرد مطلوبی داشته اند.

این مقام مسئول افزود: رویکرد آموزش و پرورش استان ترغیب حضور دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش آموزی است چراکه فعالیت در این تشکل‌ها، سلامت روحی و روانی دانش آموزان را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام «امیرعبدل» رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان نیز با تاکید بر ارتباط سازنده بین ستادهای اقامه‌ نماز جمعه و آموزش و پرورش گفت: عملیات شبکه در روز نوجوان با شعار «نوجوان امروز، طلایه دار فردا» طرحی است که توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و با همکاری تشکل‌های دانش آموزی در بازه زمانی، 8 الی 14 آبان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: هویت بخشی به نسل جوان، فعال سازی ظرفیت نهاد نماز جمعه در جهت هم افزایی و هماهنگی فعالیتهای تعلیم و تربیت و الگوسازی برای نوجوانان از اهداف این طرح است..

گفتنی است در این جلسه در خصوص دیدار مجازی اعضای تشکل‌های دانش آموزی با مقام معظم رهبری در روز نوجوان، بحث و تبادل نظر شد. این دیدار به صورت وبینار و با حضور دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش آموزی در مصلی های سراسر کشور صورت می پذیرد و از طریق شبکه شاد نیز پوشش داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار